مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-28اجتماعي

ضرورت فرهنگ سازی برای مشارکت در اهدای خون


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، برای فرهنگ سازی در جهت افزایش مشارکت شهروندان در امر اهدای خون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اباصلت ابراهیمی صبح امروز در نشست مشترک با مدیرکل سازمان انتقال خون اردبیل اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل به عنوان یک نهاد فرهنگی و مردمی برای فرهنگ سازی در جهت افزایش مشارکت شهروندان در امر اهدای خون، سازمان انتقال خون را همراهی خواهد کرد.

وی با بیان ضرورت جبران کمبود خون و رفع نیاز بیماران، افزود: آماده بهره مندی از کارشناسان سازمان انتقال خون در طرح آموزش های شهروندی در فرهنگسراهای شهرداری هستیم و باید در مراسم ها به اهمیت اهدای خون، این عمل انسان دوستانه اشاره شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم شرایط تبلیغات محیطی برای انتقال پیام های فرهنگی، اجتماعی و آموزش های شهروندی است را مناسب سازی کنیم.

ابراهیمی فعالیت اجتماعی و فرهنگی شهروندان در شهر را از شاخصه های شهروند خوب دانست و ادامه داد: همکاران شهرداری اردبیل نیز همواره در این امر خیرخواهانه و اهدای خون پیشقدم بوده و همکاران این سازمان نیز برای اهدای خون اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فرهنگ سازی برای مشارکت در اهدای خون

ضرورت فرهنگ سازی برای مشارکت در اهدای خون