مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 06:372022-05-28اقتصادي

افزایش 33درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد 33درصدی جابجایی مسافر در سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبرداد.

-  ایوب کرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون مجموعا 454هزار و 816 مسافر دراستان طی 39هزارو921 تعداد سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33درصد رشد رانشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت ناوگان مسافری استان که حاصل تردد بالای مردم است گفت: در حال حاضر 2هزار و 382راننده مسافری فعال در استان سیستان وبلوچستان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

  مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به  افزایش 100درصدی پذیرش مسافر توسط ناوگان مسافری به علت بهبود شرایط بیماری کرونا ادامه داد: از مجموع آمار ذکرشده، 56درصدسفرها درون استانی و 44درصد نیز به مسافرت های برون استانی اختصاص داشته است.

این مسؤول بیان کرد: شهروندان گرامی می توانند صورت شبانه روزی ازطریق سامانه 141 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت  از ناوگان مسافری را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان منعکس کنند تا در کمترین زمان مورد پی گیری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 33درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

افزایش 33درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان