مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-27سياسي

دهاقانی ها معلم شهید خود را در آغوش گرفتند


مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی امروز بر دستان مردم مؤمن و انقلابی شهر دهاقان، گلشن و روستاهای این شهرستان برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از دهاقان، پیکر مطهر معلم شهید محمود دهقانی، که به تازگی شناسایی شده است، شامگاه پنجشنبه پس از تشییع در شهر اصفهان ، وارد زادگاه خود روستای پوده دهاقان شد.

  مراسم دعای کمیل روستای پوده مهمانی ویژه  داشت؛ مهمانی که پس از قریب به 40 سال چشم انتظاری خانواده و همشهری هایش  بالاخره به این فراق پایان داد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از دعای کمیل به مهدیه شهر دهاقان منتقل شد و در ادامه پس از حضور در دعای ندبه شهر دهاقان و روستای پوده، پیکر شهید مهمان روستاهای همجوار بود.

پیکر مطهر این معلم شهید بر روی دستان مردم متدین روستاهای قهه، پوده،جمبزه،علی آباد جمبزه ، قمبوان و گلشن که از صبح منتظر حضور مهمان خود بودند تشییع شد.

پیکر شهید دهقانی وارد شهر دهاقان شد تا از مقابل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تا میعادگاه نماز عبادی سیاسی جمعه تشییع شود.

امروز مردم ولایتمدار شهر دهاقان اعم از پیر و جوان و زن و مرد چشم خود را به لاله بی نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شد و اکنون پس از 40 سال عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهاقانی ها معلم شهید خود را در آغوش گرفتند

دهاقانی ها معلم شهید خود را در آغوش گرفتند