مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 15:122022-05-27سياسي

نمایندگان مجلس باید بی قید و شرط حامی مردم باشند


نمایندگانی هستند که با اسپانسری مالی بعضی ازسرمایه داران به مجلس راه پیدا می کنند و بعد از حضور در مجلس دیگر نماینده ملت نیستند و این رفتار قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این منطقه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با بیان احادیثی از رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) دنیاطلبی و حب دنیا را جز مهلک ترین و خطرناک ترین عمل برای انسان برشمرد و اظهار کرد: ریشه خیلی از گناهان کبیره و رذائل اخلاقی از دنیاطلبی و وابستگی انسان به دنیا نشأت می گیرد.

وی در ادامه ضمن تسلیت یوم شهادت امام جعفر صادق (ع) به جایگاه علمی و عملی این ستاره فروزان مذهب شیعه اشاره کرد و از عموم شهروندان همیشه در صحنه و بویژه کلیه نهادها و سازمان ها بجهت برگزاری مراسم عزاداری این امام همام تقدیر و تشکر نمود.

خطیب جمعه بیله سوار با بیان اینکه ملت ما جز وفادارترین ملت ها در دنیا هستند و در تمام صحنه ها وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند، از مسئولان دولتی خواست با تلاش و فعالیت جهادی و شبانه روزی خود، دِین خود را به این ملت قدرشناس ادا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس باید بی قید و شرط حامی مردم باشند

نمایندگان مجلس باید بی قید و شرط حامی مردم باشند