مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:222022-05-26سياسي

33هزار خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد هستند


مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد گفت:33 هزار خانواده زندانی نیازمند در کشور و سه هزار خانواده زندانیان در تهران از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا علی اکبری با بیان اینکه 33 هزار خانواده زندانی نیازمند در کشور و سه هزار خانواده زندانیان در تهران از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند، افزود: برای تحت حمایت قرار دادن خانواده زندانیان نیازمند، هیچ قضاوتی پیرامون جرم و اینکه به چه دلیل فرد داخل زندان است، نداریم.

وی در مورد شرایط کمیته امداد برای حمایت از خانواده های زندانیان، ادامه داد: زندانیانی که خانواده آنها تحت حمایت قرار می گیرند عمدتا کسانی هستند که در بانک های اطلاعاتی، نداشتن، بیمه، شغل و درآمد از سوی آنان اثبات شده باشد.

مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد اظهار کرد: براساس قوانین کمیته امداد، خانواده زندانیان نیازمند می توانند از تمام خدماتی که دیگر مددجویان این نهاد دریافت می کنند، برخوردار شوند.

علی اکبری خاطرنشان کرد: ما به همه نیازمندان به یک صورت ارائه خدمت می کنیم و حتی خانواده های زندانیان با حبس طویل المدت را نیز در چرخه ساخت مسکن نیز قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33هزار خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد هستند

33هزار خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد هستند