مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-25سياسي

ایجاد اشتغال برای بیش از2100 مددجو در زندان های استان یزد


مدیرکل زندان های یزد ایجاد زندان های اجتماع محور برای اصلاح موثرتر مددجویان را رویکرد جدی مدیریت اندرزگاه ها در این استان دانست و گفت: تحقق کامل زندان بانی اسلامی در گرو اهتمام به سه مولفه زندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رضا مقبلی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان برگزار شد، اصول زندان بانی اسلامی را رویکرد جدی سازمان زندانهای استان یزد عنوان و اظهار کرد: تحقق کامل این مهم در گرو اهتمام به سه مولفه زندان، خانواده و جامعه است.

وی یزد را از جمله استان های پیشتاز در امر زندان بانی اسلامی دانست و افزود: خوشبختانه اقدامات تحولی متعددی در بخش زندان های استان صورت گرفته و هدف نهایی ما تبدیل زندان به کانونی برای آموزش زندانیان بوده است.

مدیرکل زندان های استان یزد با بیان این که در سال گذشته 218 مورد دوره آموزشی برای زندانیان یزد برگزار و در این باره هزار و 832 مورد گواهینامه آموزشی صادر شده است، گفت: در حال حاضر 174 مددجو در کارگاه های داخل زندان، 405 نفر در کارگاه های سطح شهرستان و هزار و 839 نفر نیز در کارگاه های داخل زندان به صورت اشتغال نشسته فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینانی که زندانیان را بکار گیرند، علاوه بر معافیت مالیاتی می توانند از تسهیلات مالی کم بهره در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای بیش از2100 مددجو در زندان های استان یزد

ایجاد اشتغال برای بیش از2100 مددجو در زندان های استان یزد