مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-25اجتماعي

دیوارهای شهر قیدار رنگ طبیعت می گیرد


سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار در جمع مدیران اظهار کرد: واحد زیباسازی شهرداری قیدار با پوشش خدمات در همه نقاط سطح شهر علاوه بر ارتقای زیبایی بصری شهر قیدار با رویکردی جامع به فضاسازی شهری و ایجاد طراوت و نشاط پرداخته است.

شهردار شهر قیدار ضمن تاکید بر لزوم زیباسازی سطح شهر با پاکسازی زوائد تابلوها، دیوار نوشته های زائد و طراحی مناسب محیطی و بهره گیری از رنگ ها و نقاشی سازگار در سطح شهر قیدار عنوان کرد: پس از حذف زوائد بصری، فعالیت های زیباسازی در سطح شهر به طور مستمر در دست اجراست.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع زیباسازی در ماه های اخیر افزود: سعی شد در کوتاه ترین زمان با استفاده از سه عنصر رنگ، آب و نور اتفاقات خوشایندی را برای همشهریان رقم بزنیم.

در ادامه سرپرست اداره خدمات و ایمنی شهری شهرداری قیدار به روند اقدامات زیباسازی شهری پرداخت و گفت: نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبایی های بصری و تنوع بخشی بصری می شود که در ادامه طرح نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها، دیوارهای معابر اصلی طراحی و رنگ آمیزی می شود.

حمید حاجیلو افزود: این طرح علاوه بر ارتقای آرامش روانی شهروندان و انتقال حس مثبت از زندگی و فضای اطراف، نقش بسزایی در کاهش آلودگی های بصری، تزیین و جلوه گری فضاهای شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارهای شهر قیدار رنگ طبیعت می گیرد

دیوارهای شهر قیدار رنگ طبیعت می گیرد