مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-25اجتماعي

تمهیدات ترافیکی اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی+ محل پارک خودرو


رییس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر اجتماع خانوادگی« سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ترافیکی اجتماع بزرگ خانوادگی سلام فرمانده که قرار است در ساعت 17 روز پنجشنبه 5 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار شود خبر داد.

وی با بیان اینکه قرار است این مراسم به صورت خانوادگی و با حضور خانواده های فرزندان دهه های هشتاد و نود به همراه اجرای سرود سلام فرمانده و با حضور مداحان اهل بیت برگزار شود تصریح کرد: بر این اساس با توجه به حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم در این مراسم، انتظام بخشی به وضعیت عبور و مرور و جلوگیری از تراکم ترافیک در معابر پیرامونی محل برگزاری مراسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سردار حمیدی با بیان اینکه این برنامه از پیش تعیین نشده و مانند مسابقات ورزشی نیست که همه چیز از پیش مشخص شده باشد تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استادیوم آزادی حضور استان های اطراف را نیز در مراسم خواهیم داشت و با توجه به موارد گفته شده این مراسم قطعاً مدیریت ترافیک ویژه خود را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی+ محل پارک خودرو

تمهیدات ترافیکی اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی+ محل پارک خودرو