مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 19:072022-05-24سياسي

فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را زمین گیر کرد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را در جنگ هشت ساله با جمهوری اسلامی ایران زمین گیر کرد.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را در جنگ هشت ساله با جمهوری اسلامی ایران زمین گیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر سه شنبه در مراسم افتتاح ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل اظهار کرد: سوم خرداد سرنوشت جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر پیدا کرد تا ملت ایران بتواند در مقابله با تمامی ایادی شرق و غرب، عزت و عظمت خود را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حساس ترین مقطع با فتح خرمشهر توانست صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این نظام را برای همیشه در برابر اندیشه خصم بیمه کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام جریان غرب و شرق و منافقان در داخل کشور در دهه 60 سعی کردند تا اراده ملت را در برابر خواسته های نامشروع خود به زانو درآورند اما در نقطه مقابل این نظام غرب و شرق بود که در برابر اراده مستحکم ملت ایران زانو زده و همواره در شرایط استیصال و درماندگی به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را زمین گیر کرد

فتح خرمشهر بلوک غرب و شرق را زمین گیر کرد