مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-24اجتماعي

سلاح های شکاری غیرمجاز امنیت حیات وحش منطقه را تهدید می کند


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: افزایش نگهداری سلاح های شکاری غیرمجاز در خلخال نشان از تهدید حیات وحش منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله جوانمردی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با معاونان و مسئولان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال اظهار کرد: شاهد افزایش کشف و نگهداری، حمل و استفاده از سلاح غیرمجاز در مناطق حفاظت شده شهرستان خلخال هستیم که افزایش کشفیات سلاح شکاری غیرمجاز حاکی از تهدید جمعیت جانوری این شهرستان است.

وی از افزایش کشفیات سلاح قاچاق در شهرستان خلخال خبر داد و تصریح کرد: این موضوع در 2 ماهه اول امسال حاکی از تهدید حیات وحش منطقه از سوی دارندگان سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: با تلاش و پیگیری محیط بانان این اداره، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق از شکارچیان متخلف در داخل منطقه حفاظت شده آق داغ این شهرستان کشف و ضبط شد.

جوانمردی افزود: به دنبال گزارش دریافتی از طرف همیاران و دوستداران محیط زیست در زمینه وقوع شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در زیستگاه های مناطق آزاد بخش شاهرود، محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحقیقات نامحسوس کرده و پس از کسب مجوزهای لازم در 2 مأموریت جداگانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های شکاری غیرمجاز امنیت حیات وحش منطقه را تهدید می کند

سلاح های شکاری غیرمجاز امنیت حیات وحش منطقه را تهدید می کند