مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-24سياسي

فتح خرمشهر حاصل اراده و توکل ملت به خدا بود


مقدمات مادی و علمی، فرهنگی و نظامی بدون اراده خدا پیش نمی رود و توکل و اراده پروردگار متعال بر هر چیزی مقدم است که فتح خرمشهر حاصل اراده و توکل ملت به خدا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پوزذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر که در لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد، اظهار کرد: چهل سال از فتح خرمشهر گذشته است و پرمسرت ترین و زیباترین روز در زندگی ملت ایران که برای همیشه در تاریخ این انقلاب خواهد ماند روز سوم خرداد 61 سالروز فتح خرمشهر بود.

وی افزود: آن زمان رزمندگان کاری بس بزرگ را با اتحاد و وحدت خود رقم زدند و اینها همگی ناشی از توجه پروردگار به این انقلاب و رزمندگان ما بوده که ما باید از آن به عنوان الگو برای آینده انقلاب بهره بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در جنگ نابرابر، دشمن با تمامی تجهیزاتش به پیش آمد، اما رزمندگان ما با امید به اینکه پیروزی از آن حق است پیش رفتند و این فتح بزرگ را رقم زدند.

وی گفت: در سال 61 تمامی نیروهای نظامی بدون داشتن ذره ای تردید و در کمال آرامش خاطر و امید و توکل بر خدا در مقابل دشمن ایستادگی کردند و آزادی و پیروزی جهانی را برای ملت رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر حاصل اراده و توکل ملت به خدا بود

فتح خرمشهر حاصل اراده و توکل ملت به خدا بود