مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-24ورزشي

دست به خودکشی زدیم/ در فصل پیش رو قصد مربیگری ندارم


کاپیتان اسبق ذوب آهن نسبت به شایعات اضافه شدن به کادر تیم ذوب آهن واکنش داد و این موضوع را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با تکذیب شایعه حضور در کادر فنی ذوب آهن در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: تمرینات خود را پیگیری می کنم تا یکبار دیگه شانس خود را برای بازگشت امتحان می کنم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

وی افزود: آنها که مسئولیت و تعهد دارند باید در خصوص وضعیت من برای فصل آینده تصمیم بگیرند، اما من همیشه در همه وضعیت به عنوان یک هوادار کنار باشگاه ذوب آهن هستم.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شایعات بازگشت به تیم در میانه فصل ادامه داد: از اوایل فصل خیلی به من گفتند که جلسه ای با مسئولان و آقای تارتار تشکیل شود اما من به دلیل شناختی که از خودم داشتم این موضوع را درست نمی دانستم.

وی اضافه کرد: بعد از اصرار کسانی که برای من قابل احترام بودند حاضر به جلسه با مدیران و تارتار شدیم اما هیچ چیز قطعی نبود، خوشبختانه کدورت ها و ابهامات برطرف شد و به سال آینده امیدوار هستیم.

حدادی فر تصریح کرد: بعد از آن جلسه قرار شد به تیم ذوب آهن برگردم اما بعد از مشورتی که با بزرگان خود داشتم درست ندانستم که برای شش یا هفت هفته به تیم برگردم و قرار شد کنار تیم باشم اما برای بازی درست نبود بیایم علی رغم اینکه دعوت شد من در کنار تیم باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست به خودکشی زدیم/ در فصل پیش رو قصد مربیگری ندارم

دست به خودکشی زدیم/ در فصل پیش رو قصد مربیگری ندارم