مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 22:172022-05-23سياسي

رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس/ برگزیدگان جایزه یوسف در اردبیل تجلیل شدند


در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، ضمن رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس، از برگزیدگان یازدهمین دوره استانی جایزه ادبی یوسف تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی و از برگزیدگان، یازدهمین دوره استانی جایزه ادبی یوسف در استان تجلیل شد.

شهیدان برای حفظ انقلاب، شرف، عزت و غیرت ملی از جان خود گذشتند در این مراسم، سردار غلام عسگر کریمیان، آزاده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به وظیفه خطیر و حساس خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: در باب عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر، اصحاب رسانه و قلم قطعاً پژوهشگر هستند و باید هم، چنین باشد.

وی افزود: رزمندگان ما از فرهنگ اباعبدالله الحسین(ع) الهام گرفته و مظلومانه جنگیده اند تا انقلاب، شرف، عزت، غیرت ملی ما را حفظ کنند اما متاسفانه برای معرفی این فرهنگ، اصحاب رسانه نتوانسته اند، آن طور که شایسته است کار کنند که باید در این زمینه برنامه ریزی های مناسب صورت گیرد.

فرمانده سابق سپاه عاشورا با بیان اینکه، معتقدم از مناطقی چون اردبیل باید نهضت روایت گری راه بیفتد، ادامه داد: نبرد بین جبهه انقلاب اسلامی و استکبار جهانی همچنان ادامه دارد؛ چرا که نبرد بین حق و باطل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس/ برگزیدگان جایزه یوسف در اردبیل تجلیل شدند

رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس/ برگزیدگان جایزه یوسف در اردبیل تجلیل شدند