مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-23اقتصادي

دید افقی در شهر مریوان به 150 متر کاهش یافت


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: به دلیل ورود گرد و غبار از کشورهای همسایه به استان، در حال حاضر دید افقی در شهر مریوان به 150 متر کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی پناهی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان دید افقی در شهرهای استان کاهش محسوسی داشته و هم اکنون پس از شهر مریوان با 150 متر، شهرهای سقز با 300 متر، بانه 500، کامیاران 600، سنندج چهار هزار، قروه 6 هزار، زرینه هفت هزار و بیجار با هشت هزار متر کمترین میزان دید را دارند.

وی افزود: گرد و غبار با غلظت زیاد وارد استان شده است و تا ساعاتی دیگر میزان دید شهر سنندج مرکز استان هم به کمتر از 2 هزار متر می رسد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه توده های گرد و خاک همچنان در کشورهای عراق و سوریه در حال تشکیل است، تا فردا بعدازظهر هوای استان غبارآلود بوده و تخلیه کامل آلودگی تا روز چهارشنبه زمان می برد.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر روز چهارشنبه کیفیت هوای استان بهبود می یابد؛ به بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان، زنان باردار و کودکان توصیه کرد که در این مدت از حضور در فضاهای باز خودداری کرده و ورزشکاران نیز از انجام ورزش های هوازی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دید افقی در شهر مریوان به 150 متر کاهش یافت

دید افقی در شهر مریوان به 150 متر کاهش یافت