مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:372022-05-23سياسي

پایان ممنوع التصویری یا اتمام امتحانات؟/ المیرا شریفی به قاب تلویزیون برگشت


شریفی مقدم براساس خبرهای تایید نشده مبنی بر تاثیر توییت هایی که منتشر کرده بود، دیگر جلوی دوربین نرفت و احتمال ممنوع التصویری او در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

- شریفی مقدم براساس خبرهای تایید نشده مبنی بر تاثیر توییت هایی که منتشر کرده بود، دیگر جلوی دوربین نرفت و احتمال ممنوع التصویری او در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر صبح امروز دوم خرداد در برنامه صبحگاهی خبر 7 حاضر شد و دیگر نمی توان او را ممنوع التصویر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، المیرا شریفی مقدم مجری شبکه پس از حدود یک ماه دوری از قاب تلویزیون، صبح امروز 2 خرداد 1401 در برنامه صبحگاهی خبر 7 شبکه خبر به عنوان مجری حضور یافت.

المیرا شریفی مقدم در آخرین تجربه اجرای خود در شبکه خبر از ابتدای اسفند 1400 به عنوان مجری خانم برنامه صبحگاهی چاپ اول فعالیت می کرد ولی بعد از توقف تولید این برنامه به دلیل تغییرات و تحولات معاونت سیاسی سازمان صداوسیما در شبکه خبر و همچنین براساس خبرهای تاییدنشده مبنی بر تاثیر توییت هایی که منتشر کرده بود، دیگر جلوی دوربین نرفت و احتمال ممنوع التصویری او در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ممنوع التصویری یا اتمام امتحانات؟/ المیرا شریفی به قاب تلویزیون برگشت

پایان ممنوع التصویری یا اتمام امتحانات؟/ المیرا شریفی به قاب تلویزیون برگشت