مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-23اجتماعي

آغاز طرح ضربتی ساماندهی متکدیان و کودکان کار در قم


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از آغاز طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی متکدیان و کودکان کار از سطح شهر از اول خردادماه در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی در نشست مشترک با مسئولین یگان انتظامی و اجرایی شهرداری  اظهار کرد: شهر مقدس قم به لحاظ موقعیت خاص مذهبی و جغرافیایی خود از جایگاه ویژه ای در بین کلان شهر برخوردار بوده و ضرورت برنامه ریزی دقیق و مؤثر در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) بخصوص در بحث کاهش تخلفات شهری و آسیب های اجتماعی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: آسیب های اجتماعی ناشی از فعالیت غیرمجاز افراد سودجو که با سوءاستفاده از احساسات و عواطف انسانی به عناوین و شیوه های مختلف حقوق سایر شهروندان را مورد تعدی قرار داده و به اشکال گوناگون مبادرت به تکدی گری می کنند که ساماندهی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در همین خصوص فاز نخست طرح ضربتی جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی از ابتدای خردادماه به مدت یک هفته اجرا می شود، افزود: در این طرح علاوه بر فعالیت گسترده اکیپ های جمع آوری، واحدهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ضربتی ساماندهی متکدیان و کودکان کار در قم

آغاز طرح ضربتی ساماندهی متکدیان و کودکان کار در قم