مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-23سياسي

نحوه رعایت شئونات اسلامی برخی در گرگان برازنده دارالمومنین نیست


نحوه رعایت حجاب و شئونات اسلامی در برخی موارد برازنده شهر دارالمومنین نیست.

- ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین محلی در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی امام حسن عسگری (ع) با محوریت تبیین و بررسی شاخص های عفاف و حجاب، اظهار کرد: عفاف و حجاب از ارزنده ترین نشانه های فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است.

وی افزود: متاسفانه در شهرستان گرگان با وجود هزار و 400 شهید که جان خودشان را برای حفظ ارزش ها و کرامت های این انقلاب از دست دادن، مقوله حجاب و رعایت شئونات اسلامی در برخی از موارد برازنده شهر دارالمومنین نیست.

فرماندار گرگان با انتقاد از وضعیت حجاب در برخی ادارات و سازمان های دولتی خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئله بد حجابی و برخورد نامناسب در دستگاه ها بیشتر شده است که باید با سعه صدر و راهکارهای اصولی این مسئله را به خوبی و در شرایط مساعد حل کنیم.

وی اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را نیازمند آموزش های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه و دانشگاه بر شمرده و یادآور شد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش جمعیت بالایی از فرزندان این سرزمین را در خود جای داده نقش مهمی در ترویج و توسعه ی فرهنگ حجاب و عفاف دارد و باید با برگزاری کلاس های توجیهی و تبینی برای خانواده ها و دانش آموزان نقش اساسی و ماندگاری برای تقویت فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رعایت شئونات اسلامی برخی در گرگان برازنده دارالمومنین نیست

نحوه رعایت شئونات اسلامی برخی در گرگان برازنده دارالمومنین نیست