مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-23اقتصادي

دولت سیزدهم حدود50 هزار میلیارد تومان به آذربایجان غربی هدیه کرد


در سفر اخیر رییس جمهور، حدود 50 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای اجرای طرح های زیربنایی و عمرانی بخش های مختلف استان اختصاص یافت.

- ، محمدصادق معتمدیان شنبه شب افزود: از این میزان، حدود 20 هزار میلیارد تومان مربوط به طرح های زیربنایی، عمرانی و توسعه ای و نزدیک به 30 هزار میلیارد تومان مربوط به تسهیلات به ویژه کمک به واحدهای تولیدی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از 20 هزار میلیارد تومان مربوط به طرح های زیربنایی و عمرانی، حدود هفت هزار میلیارد تومان مربوط به حوزه راه، سه هزار و 300 میلیارد تومان مربوط به حوزه جهاد کشاورزی، 2 هزار و 500 میلیارد تومان مربوط به طرح های حوزه وزارت نیرو، 2 هزار و 300 میلیارد تومان مربوط به بخش آموزش و پرورش و یک هزار و 100 میلیارد تومان هم مربوط به بخش بهداشت و درمان استان است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه بهبود حوزه راه استان و جبران عقب ماندگی های این بخش در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، افزود: هفت هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به این بخش به طرح های کریدور غرب کشور، راه های روستایی، راه های منتهی به مرز و توسعه بزرگراه ها اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم حدود50 هزار میلیارد تومان به آذربایجان غربی هدیه کرد

دولت سیزدهم حدود50 هزار میلیارد تومان به آذربایجان غربی هدیه کرد