مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 06:422022-05-23پزشكي

سربلندی ایران در مجمع بهداشت جهانی


وزیر بهداشت کشورمان در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع بهداشت جهانی گفت: نرخ واکسیناسیون کووید 19 باید روی 60 درصد باشد تا ایمنی جمعی ایجاد کند این در حالیست که به گفته وزیر بهداشت 75 درصد مردم کشورمان واکسن زنده اند و ایران جزو کشور های بسیار پیشرو در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، ­ ­هفتاد و پنجمین مجمع بهداشت جهانی (WHA) با شعار سلامت برای صلح، صلح برای سلامت با حضور وزرای بهداشت تمامی کشور های جهان­ در زنو سوییس آغاز به کار کرد.

قرار است دبیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای 5 سال آینده انتخاب شود.

وزیر بهداشت کشورمان در حاشیه این مجمع گفت: زیرساخت های بومی مهیا شده برای تولید واکسن کرونا در کشور می تواند در مقابل دیگر تهدیدات بهداشتی از جمله بیماری آبله میمون .

نیز به کار آید.

با فروکش کردن نسبی کرونا؛ مجمع بهداشت جهانی پس از سه سال وقفه با حضور وزرای بهداشت تمامی کشور های جهان در ژنو سوییس آغاز به کار کرد.

بنا بر این گزارش، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اولین حضور خود در این مجمع ضمن تشکر از شجاعت، صبوری و همراهی مردم ایران در شکست کرونا گفت: تک رقمی شدن تلفات این همه گیری در کشورمان تعجب و حیرت وزراء و کارشناسان بهداشت و درمان جهان را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربلندی ایران در مجمع بهداشت جهانی

سربلندی ایران در مجمع بهداشت جهانی