مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:422022-05-22بين الملل

اعلام آمادگی صنعت هوانوردی ایران برای کمک به دیگر کشورها


رییس سازمان هواپیمایی کشوری از خدمات هوانوردی ایران در سونامی هاییتی، اطفای حریق جنگل های گرجستان، ترکیه و حتی اعلام آمادگی ایران در خاموش کردن جنگل های آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش در دیدار با مدیر دفتر ناوبری هوایی سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) که به منظور برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع همکاری بخش های نظامی-غیرنظامی هوانوردی به ایران سفر کرده، از ایکائو به منظور برنامه ریزی و برپایی این کارگاه آموزشی تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان این مطلب که برپایی کارگاه آموزشی مذکور، شروع مناسبی برای افزایش همکاری ها و تعامل بیشتر دو جانبه بین ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: ایران جز پیشگامان عضویت در ایکائو به شمار می رود و از سابقه طولانی در همکاری با ایکائو و سایر سازمان های بین المللی هوانوردی برخوردار است.

محمدی بخش با تاکید بر اینکه ایران از نظر موقعیت، جزو کشورهای منحصر به فرد منطقه در حوزه ناوبری هوایی و فرودگاهی به شمار می رود، اظهار داشت: ایران علی رغم تمامی محدودیت ها، همواره در تمامی رویدادها و اتفاقات بین المللی، در مدیریت بحران های منطقه ای در ترافیک هوایی پیشگام و فضای ایمن و آرامی را برای پروازهای عبوری فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی صنعت هوانوردی ایران برای کمک به دیگر کشورها

اعلام آمادگی صنعت هوانوردی ایران برای کمک به دیگر کشورها