مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-22بين الملل

ممنوعیت شنا در رودخانه ها و تاسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، از ممنوعیت شنا در رودخانه ها، مخازن سدها، کانال های آبی، آب بندها و دیگر تاسیسات آبی استان خبر داد.

- آرش مصلح در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: متاسفانه همه ساله شاهد شنیدن خبرهای ناگوار غرق شدن هموطنان و هم استانی های عزیزمان در رودخانه ها و تاسیسات آبی به دلیل بی توجهی به هشدارها و تابلوهای شنا ممنوع و نادیده گرفتن خطرات شنا در این مناطق، بوده ایم.

وی بیان کرد: لازم است تا همه این موضوع را جدی گرفته و از شنا در این گونه مناطق، جداً خودداری کنند.

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به وجود دو سد کوثر و شاه قاسم در استان تصریح کرد: در سطح استان  1400 کیلومتر رودخانه های اصلی و همچنین کانال های آبیاری و دیگر تاسیسات آبی موجود و از طرفی گردشپذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد، بروز خطر غرق شدگی را بالا می برد.

مصلح عنوان کرد: می طلبد تا نسبت به این موضوع، حساسیت بیشتری به خرج دهیم که البته شرکت آب منطقه ای بنابر وظیفه خود، اقداماتی از جمله اطلاع رسانی ممنوعیت شنا در دریاچه سدها، رودخانه ها و کانال های آبیاری و زهکشی، شناسایی نقاط حادثه خیز و نصب علائم هشدار دهنده، تهیه و پخش کلیپ ها و تیزرهای مرتبط با خطرات شنا در تاسیسات آبی، مصاحبه با صدا و سیما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت شنا در رودخانه ها و تاسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد

ممنوعیت شنا در رودخانه ها و تاسیسات آبی کهگیلویه و بویراحمد