مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-21سياسي

آیین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین شد


وزیر آموزش و پرورش از تدوین آیین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان خبرداد و گفت: اگر برنامه راهبردی در صندوق وجود داشته باشد، هلدینگ های زیرمجموعه نیز دارای برنامه های هدفمند خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، معاونین وزیر ، اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان ، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت های زیرمجموعه ، تعدادی از نمایندگان مجلس، تعدادی از مدیران عامل بانک ها و اعضای هیأت مدیره شرکت های بورسی و بانکی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن تکریم جواد نوری مدیرعامل سابق صندوق ، حمیدرضا نجف پور کردی را به عنوان مدیرعامل جدید صندوق ذخیره فرهنگیان معرفی کرد.

نوری در این مراسم که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که در صندوق ذخیره فرهنگیان در سال های اخیر فعالیت داشتند و زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

رییس هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: در هر زمانی که حکمرانی شایسته محقق نشود یک مجموعه ممکن است دچار انحراف شود چنان که صندوق ذخیره فرهنگیان با چنین مشکلی مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: برای حکمرانی شایسته باید سه ویژگی قانونمندی، عدالت محوری و برنامه راهبردی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین شد

آیین نامه جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تدوین شد