مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-05-21اقتصادي

بانک هایی که نه به اقتصاد کمک می کنند نه به فرهنگ/آقای استاندار چاره اندیشی کنید


بانک های کهگیلویه و بویراحمد با سخت گیری که انجام می دهند مانع توسعه استان در بخش اقتصادی و فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، به جرات می توان گفت سخت گیری بانک ها یکی از علل  عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد است، بانک هایی که برای طرح و پروژه هایی که می تواند موجب پیشرفت استان شوند سنگ اندازی می کنند.

بسیاری از پروژه ها و طرح های حوزه اقتصادی که می تواند موجب تحول در این استان شوند در گیر و دار سیستم بانکی هستند و بارهای بار در جلسات متعدد اقتصادی از این رویه بانک های کهگیلویه و بویراحمد ابراز گلایه کردند.

بانک ها نه فقط به حوزه تولید و بخش اقتصادی کمکی نمی کنند بلکه حوزه فرهنگی را هم نادیده می گیرند، فروردین ماه امسال بود که معاون وزارت ورزش و جوانان لیست بهترین و بدترین عملکردها در پرداخت وام های ازدواج را منتشر کرد که نام کهگیلویه و بویراحمد در میان استان های با عملکرد بد دیده می شود.

همان روزها جلسه بانک ها برگزار شد و دبیر شعب بانک های کهگیلویه و بویراحمد به جای پاسخ گو بودن اعلام کرد که فردی که تحت عنوان معاون وزارت ورزش و جوانان لیست را بیرون داده را نمی شناسد.

اما در سخت گیری بانک های استان در پرداخت تسهیلات ازدواج هیچ شکی نیست، بانک هایی که از متقاضیان تسهیلات ازدواج سه ضامن بانکی می خواهند و اینقدر پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک هایی که نه به اقتصاد کمک می کنند نه به فرهنگ/آقای استاندار چاره اندیشی کنید

بانک هایی که نه به اقتصاد کمک می کنند نه به فرهنگ/آقای استاندار چاره اندیشی کنید