مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-20سياسي

سودسازی در بازار سرمایه، مقدمه پایان قیمت گذاری دستوری است


در حال حاضر یکی از بزرگ ترین مشکلات پیش روی صنایع بزرگ حاضر در بازار سرمایه مانند گروه های خودرویی، مواد دارویی، غذا و آشامیدنی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول خطیب جمعه شهرستان کوار در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان با سخنی از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله گفت: با تقواترین مردم، کسی است که حقیقت را به سود و زیان خود بگوید.

حجت الاسلام گشول با طرح این سوال که، نقطه کانونی جنگ شناختی در حال حاضر کجاست؟ عنوان کرد: در حال حاضر تمرکز دشمن بر روی کارکرد نظام است، دشمن در صدد است این انگاره ذهنی را در افکار عمومی جابیندازد که نظام اسلامی در مقابله با مشکلات اساسی و خصوصاً اقتصادی ناکارآمد است! وی با بیان اینکه نسخه اصلی انقلاب، عبارت است از؛ بیانات امامین انقلاب و قانون اساسی، گفت: زمانی می توان از ناکارآمدی نظام سخن گفت که مسئولان و مردم به نسخه های اصیل انقلاب عمل کرده باشند و پس از عمل دقیق به آن نسخه ها؛ مشکلات حل نشده باشند.

خطیب جمعه کوار گفت: اما آیا مشکلات کنونی از عمل کردن به نسخه انقلاب است یا عمل نکردن به آن؟  واضح است که مشکلات کنونی محصول عدم توجه به نسخه اصیل انقلاب و گفتمان ولایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودسازی در بازار سرمایه، مقدمه پایان قیمت گذاری دستوری است

سودسازی در بازار سرمایه، مقدمه پایان قیمت گذاری دستوری است