مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-20فناوري

پهنای باند اینترنت قم 2.5 برابر شد


در دوران بیماری کرونا، مصرف پهنای باند استان 2.

5 برابر شد که این مهم نیز با ارتقای زیرساخت های دسترسی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت و در خدمت کسب و کارها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دبیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: در دوران بیماری کرونا، مصرف پهنای باند استان با ارتقای زیرساخت های دسترسی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات 2.

5 برابر شد و در خدمت کسب و کارها قرار گرفت.

جواد غلام پور با اشاره به کاهش هزینه و افزایش بهره وری در کسب و کارهای اینترنتی اظهار داشت: در زمان شیوع کرونا اکثریت 39 هزار پروانه فعال کسب و کار در استان متناسب با نوع کسب و کارشان به سمت فروش اینترنتی گرایش پیدا کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ایجاد یک پورتال اختصاصی برای هر کسب وکار مقرون به صرفه نبود، رویکرد در استان، طراحی و استفاده از سکوهای نرم افزاری بود و با این رویکرد هزینه تمام شده فروش اینترنتی برای کسب و کارها کاهش یافت و تنها در یکی از این سکوهای نرم افزاری برای حدود 500 تَن اشتغال زایی شد، و از طرفی قیمت نهایی برای خریدار هم مناسبتر بود.

غلام پور بیان داشت: در دوران بیماری کرونا، مصرف پهنای باند استان 2.

5 برابر شد که این مهم نیز با ارتقای زیرساخت های دسترسی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت و در خدمت کسب و کارها قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند اینترنت قم 2.5 برابر شد

پهنای باند اینترنت قم 2.5 برابر شد