مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-18اقتصادي

پرداخت وام ضروری 12 میلیون تومانی به بازنشستگان


وام ضروری 12میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران به حساب حقوق بازنشستگی 22 هزار و 913 نفر از متقاضیان مشمول «نوبت پنجم» واریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، با هماهنگی بانک عامل، نوبت پنجم وام ضروری 12میلیون تومانی برای 22 هزار و 913 نفر از مشمولان واریز شد.

این تسهیلات با کارمزد 4درصد و اقساط 36 ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه و به حساب حقوق بازنشستگی ایشان در بانک عامل واریز می شود.

ثبت نام اینترنتی دوره جدید وام ضروری 12میلیون تومانی برای سال 1401 تا پایان اردیبهشت ماه جاری از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

ir همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این صندوق دومین صندوق بازنشستگی کشور پس از تامین اجتماعی است که به بازنشستگان و دستگاه های دولتی، دانشگاه ها، شهرداری های کشور به جز شهرداری تهران، کارمندان سیاسی وزارت امور خارجه، قضات قوه قضاییه و در مجموع به هفت گروه مشخص حقوق و خدمات بازنشستگی ارائه می دهد.

صندوق بازنشستگی کشوری بیش از یک میلیون و 663 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش دارد و از حدود 912 هزار دستگاه های دولتی کسورات بازنشستگی دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام ضروری 12 میلیون تومانی به بازنشستگان

پرداخت وام ضروری 12 میلیون تومانی به بازنشستگان