مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-05-18پزشكي

عامل 80 درصد فوتی های کرونایی واکسیناسیون ناقص است


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: 80 درصد فوتی های کرونایی یا به علت عدم تزریق واکسن و یا واکسیناسیون ناقص بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: عادی انگاری و واکسن گریزی از علل گسترش بیماری است.

  احمدی با بیان اینکه 80 درصد فوتی های کرونایی یا به علت عدم تزریق واکسن و یا واکسیناسیون ناقص بوده است، تاکید کرد: از هم استانیان خواسته می شود، برای تزریق نوبت سوم واکسن به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه نمایند.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست هشت نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 2 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

  وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: خوشبختانه هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

  رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طی 24 ساعته گذشته 45 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 6 بیمار با علائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل 80 درصد فوتی های کرونایی واکسیناسیون ناقص است

عامل 80 درصد فوتی های کرونایی واکسیناسیون ناقص است