مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-18اقتصادي

تشریح آثار اجرای طرح اصلاح یارانه ها در چهارمحال و بختیاری از زبان معاون استاندار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با سرعت گرفتن قاچاق در کشور دولت چاره ای جز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها نداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه این طرح در دولت های قبل نیز اجرا شد، گفت: هدفمندی یارانه در 2 دولت قبل بر روی آرد و انرژی با روش خاصی انجام و به صورت یارانه نقدی به حساب مردم واریز شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: با شروع کار این دولت، هدفمندسازی یارانه ها با اصلاح تعرفه گاز در واحدهای صنعتی آغاز به کار کرد و قیمت گاز 3 الی 4 برابر شد و قیمت آن از هر یک مترمکعب 150 هزار تومان به 500 تا 2 هزار تومان رسید یعنی رشد 17 و 18 برابری داشت و به تبع آن الگویی برای مصرف برق و آب نیز ارائه شد.

سه وزارت خانه درگیر اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها شدند وی ادامه داد: آنچه که برای مردم حساسیت ایجاد کرد آزاد کردن قیمت 9 قلم کالای اساسی و نهاده ها بود که رشد قیمت ها در بازار را به همراه داشت.

منزوی اظهار داشت: با این وجود وارد بحث هدفمندی یارانه ها شدیم که این حرکت سه دستگاه سازمان جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی، جامعه صنعت، معدن و تجارت به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آثار اجرای طرح اصلاح یارانه ها در چهارمحال و بختیاری از زبان معاون استاندار

تشریح آثار اجرای طرح اصلاح یارانه ها در چهارمحال و بختیاری از زبان معاون استاندار