مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-18سياسي

بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از 13 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13 در حاشیه بازدید از این پروژه در خصوص عملیات بهسازی، - خبر داد و گفت: این طرح در سه فاز با استفاده از 9 هزار تن آسفالت و بتن غلطکی اجرایی و تا 10 روز آینده به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13 در حاشیه بازدید از این پروژه در خصوص عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت بزرگراه شهید یاسینی به مساحت 20 هزار متر مربع گفت: بعد از گذشت 13 سال و با توجه به درخواست های شهروندان در این دوره، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در سه فاز طراحی شد که این عملیات از اواخر سال گذشته آغاز و هم اکنون در مراحل پایانی است.

او در خصوص پیشرفت طرح بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با روش بتن غلطکی افزود: دو فاز اول این طرح در مساحتی به وسعت 15 هزار متر مربع در باند جنوب به شمال اتوبان شهید یاسینی حدفاصل پل شهید زین الدین تا پل شهید متوسلیان به اتمام رسیده و تنها 5 هزار مترمربع آن باقی مانده است.

شهردار منطقه13 اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامطلوب و خطر ساز آسفالت این بزرگراه، بزرگراه شهید یاسینی با استفاده از 4100 تن بتن غلتکی (rcc) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از 13 سال

بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی پس از 13 سال