مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-17فرهنگي

کتاب «گونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام» چاپ شد


کتاب «گونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام» اثر سید محمد کاظمی قهفرخی در پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در 400 صفحه تهیه و منتشر شد.

- ، کتاب گونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام اثر سید محمد کاظمی قهفرخی در پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در 400 صفحه تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

با ورود فضای مجازی آنچه در سال های اخیر در شناخت و سیاست گذاری در این حیطه به مثابه جریان اصلی سیطره یافته است، نگاه زیر ساختی و پلتفرمی به مسئله مذکور است.

متغیر انسانی در کنشگری و استفاده از شبکه های اجتماعی کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا با کمبود مطالعات جامعه شناسی و انسان شناسی به شکلی کیفی مواجه هستیم.

کتاب پیش رو در جهت هدف مذکور تلاش دارد تا با تمرکز بر کنشگری و گونه های آن در بین روحانیت ضمن تذکر به جریان علمی و سیاستی کشور مبنی بر عدم امکان نادیده گرفتن متغیرهای اجتماعی واقعی در کنشگری و کاربست فضای مجازی، آنها را برای شناخت شبکه های اجتماعی پررنگ نماید.

این رویکرد ضمن توازن بخشی و مسئله شناسی شبکه های اجتماعی می تواند در فضای واقعی تر و به دور از تصلب جبرگرایی تکنولوژیکی در تحلیل ها، از تهدید گرایی و واگرایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «گونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام» چاپ شد

کتاب «گونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام» چاپ شد