مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-17ورزشي

ظرفیت اردبیل در تنیس روی میز بی نظیر است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ظرفیت استان اردبیل در رشته تنیس روی میز بی نظیر است و باید به سمت همگانی کردن این رشته حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد انوشیروانی شامگاه دوشنبه در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اردبیل اظهار کرد: گزارشی که رییس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل ارائه کرد، نشان می دهد که این هیئت منطبق بر تقویم سالانه ورزشی برنامه های مناسبی را اجرایی کرده که در مجموع عملیاتی کردن 30 برنامه متنوع در ابعاد مختلف زمینه مناسبی را برای توسعه این رشته مهیا کرده است.

وی ضرورت ارائه گزارش جامع از فعالیت های انجام شده به اداره کل ورزش و جوانان را در موعد مقرر یادآور شد و تصریح کرد: تعامل بیشتر هیئت تنیس روی میز استان اردبیل با اداره کل ورزش و جوانان زمینه حمایت ها و پشتیبانی های بیشتر را فراهم کرده و ما تلاش می کنیم تا از هیئت های مختلف با تأمین منابع مورد نیاز پشتیبانی لازم را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل شرایط مطلوب استان اردبیل را در توسعه این رشته مفرح، جوان پسند و خانواده دوست یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه در آموزش و پرورش به راحتی می توان در فضاهای موجود در توسعه این رشته و شناسایی استعدادها استفاده کرد، انتظار می رود در سال تحصیلی پیش رو بهترین فضا و بستر برای این کار مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اردبیل در تنیس روی میز بی نظیر است

ظرفیت اردبیل در تنیس روی میز بی نظیر است