مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-05-17اقتصادي

تعهد 15 گانه خودروسازان به سازمان ملی استاندارد برای ارتقا کیفیت + سند


سازمان ملی استاندارد با توجه به لزوم ارتقا کیفیت خودروهای تولید داخل، 15 تکلیف برای خودروسازان داخلی تعیین و برای تضمین اجرای آن از خودروسازان تعهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با توجه به مطرح شدن لزوم ارتقا کیفیت خودروهای داخلی و حفظ ایمنی سرنشینان خودروهای تولید داخلی، سازمان ملی استاندارد ایران خودروسازان را ملزم به اجرای 15 تعهد کرد.

  براین اساس سازمان ملی استاندارد برای اجرایی شدن این تعهدات 15 گانه  از خودروسازان داخلی تعهد گرفت.

مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد در رابطه با این موضوع به خبرنگار فارس، می گوید: برای ارتقا کیفیت خودرو به خودروسازان مهلت و اولتیماتوم داده ایم و از خودروسازان برای ارتقا تعهد 15 گانه تعهد اخذ شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس شرح مصوبات این تعهدات 15 گانه به شرح ذیل است:  براساس مصوبه اول خودروسازان مکلفند در زمان اخذ تأیید نوع گواهی اظهاریه انطباق مبنی بر تطابق خودروهای تولیدی با تأیید نوع اخذ شده را با امضاء مدیرعامل شرکت به سازمان ملی استاندارد ایران ارائه کنند.

همچنین براساس مصوبه دوم سازمان ملی استاندارد، چنانچه فاصله زمانی تولید خودرو تا عرضه آن به نمایندگی های فروش طبق گزارش شرکت بازرسی بیش از دو ماه باشد، خودروسازان مکلفند از طریق شرکت بازرسی طرف قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 15 گانه خودروسازان به سازمان ملی استاندارد برای ارتقا کیفیت + سند

تعهد 15 گانه خودروسازان به سازمان ملی استاندارد برای ارتقا کیفیت + سند