مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-16پزشكي

روش های برداشتن عینک طبی / ‏‬اصلاح عیوب انکساری با متد های جدید چشم پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی ایران، دکتر محمدمهدی صدوقی، به برگزاری پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی اشاره کرد و افزود: - یک فوق تخصص قرنیه، در ارتباط با روش های برداشتن عینک طبی و اصلاح عیوب انکساری، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی ایران، دکتر محمدمهدی صدوقی، به برگزاری پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی اشاره کرد و افزود: امسال همایش بهاره به دلیل کاهش پاندمی کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

دبیر علمی پنجمین همایش بهاره چشم پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که این همایش با همکاری انجمن چشم پزشکی ایران و گروه ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران برگزار خواهد شد، گفت: این همایش همانند سال های گذشته پیرامون پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش های چشم پزشکی، مباحثی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

این متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه ادامه داد: مباحثی که در این همایش بررسی خواهد شد پیرامون، پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها در همه قسمت های چشم پزشکی از جمله در قرنیه، شبکیه، گلوکوم، استرابیسم و اکولوپلاستیک و همچنین بیماری های سطح چشم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های برداشتن عینک طبی / ‏‬اصلاح عیوب انکساری با متد های جدید چشم پزشکی

روش های برداشتن عینک طبی / ‏‬اصلاح عیوب انکساری با متد های جدید چشم پزشکی