مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-16اقتصادي

معاون رییس جمهور از کارخانه تولید روغن خوراکی در ایوانکی بازدید کرد


معاون اجرایی رییس جمهور از کارخانه تولید روغن خوراکی در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری دقایقی قبل به همراه سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان از کارخانه گلبهار جاده ابریشم، تولیدکننده روغن خوراکی در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

این شرکت فرآوری روغن های نباتی با میزان سرمایه گذاری های تحقق یافته ارزی و ریالی بر اساس پروانه 40 هزار میلیارد ریال در حال فعالیت است که در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار استقرار دارد.

میزان اشتغال موجود این شرکت تولیدی 57 نفر است و محصولات این شرکت شامل تصفیه انواع روغن خام نباتی به میزان 60 هزار تن، تصفیه روغن زیتون به میزان 10 هزار تن، انواع رب گوجه فرنگی به میزان سه هزار تن، سس مایونز به میزان یک هزار و 500 تن و سس گوجه فرنگی به میزان یک هزار و 500 تن است.

میزان مصرف انرژی سالانه این شرکت شامل آب مصرفی 9 هزار مترمکعب و توان برق 750 کیلووات است؛ زمین این واحد تولیدی 22 هزار و 559 مترمربع و زیربنای آن 11 هزار و 355 مترمربع است.

این شرکت تولیدی تنها تولیدکننده روغن نباتی در استان سمنان محسوب می شود و منشأ تأمین مواد اولیه آن داخلی و خارجی است؛ کمبود نقدینگی از مشکلات پیش روی این واحد تولیدی به حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور از کارخانه تولید روغن خوراکی در ایوانکی بازدید کرد

معاون رییس جمهور از کارخانه تولید روغن خوراکی در ایوانکی بازدید کرد