مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-10سياسي

1852 گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند


رییس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به انجام خدمات مختلف توسط بسیج سازندگی استان، گفت: یک هزار و 852 گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند.

- ، فرزاد دوستوندی ظهر سه شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان، جمعی از مسئولان استانی و گروه های جهادی کرمانشاه در کانون بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یک هزار و 852 گروه جهادی شناسنامه دار و ثبت شده در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این گروه ها در حوزه های مختلف سازماندهی شده اند، افزود: امروز 359 گروه جهادی در حوزه های مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، حقوقی به روستاهای محروم و مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به مردم این مناطق اعزام می شوند.

رییس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی به مناطق محروم و احداث منازل برای محرومین اقدامات عمرانی ارزشمندی را به انجام رسانده است، تصریح کرد: انجام این اقدامات عمرانی توسط گروه های جهادی و مردمی، هزینه بسیار کمتری در مقایسه با واگذاری همین پروژه ها به پیمانکاران برای دستگاه های اجرایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1852 گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند

1852 گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند