مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-23اجتماعي

آب زاینده رود سالم است/ علت وجود کف بر روی رودخانه در حال بررسی است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تغییر رنگ آب زاینده رود در منطقه فلاورجان گفت: آزمایشگاه آب منطقه ای در حال بررسی نمونه گرفته شده از آب است و در حال حاضر هم اثری از این لکه ها وجود ندارد و آب سالم است.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تغییر رنگ آب زاینده رود در منطقه فلاورجان اظهار داشت: روز گذشته لکه هایی کف مانند و بدون بو بر روی آب در منطقه فلاورجان مشاهده شد.

وی با بیان اینکه این لکه ها روغنی نبود، گفت:بلافاصله هماهنگی با عوامل آب منطقه ای انجام شد و از آب نمونه برداری شد، آزمایشگاه آب منطقه ای اصفهان در حال بررسی نمونه گرفته شده از آب است و در حال حاضر هم اثری از این لکه ها وجود ندارد و آب سالم است.

شیشه فروش با بیان اینکه آب منطقه ای در چند روز آینده بررسی فنی انجام می دهد تا ماهیت ماده مشخص شود، بیان کرد: اینکه تانکری ماده ای را تخلیه کرده باشد، هنوز مشخص نیست و منتظر گزارش آب منطقه ای اصفهان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اطراف زاینده رود صنایع استقرار دارند و هر چیزی احتمال می رود و باید مشخص شود که ماده چه چیزی بوده است، افزود: 60 گروه گشت و بازرسی آب منطقه ای در کل مسیر رودخانه و کانال ها استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب زاینده رود سالم است/ علت وجود کف بر روی رودخانه در حال بررسی است

آب زاینده رود سالم است/ علت وجود کف بر روی رودخانه در حال بررسی است