مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 21:022022-04-13فناوري

برای رفع مشکل تلفن همراه نیازمند توسعه دکل های مخابراتی هستیم


در چند نقطه شهر شیراز مشکل آنتن دهی داریم و نیاز است که دکل تقویت آنتن نصب شود اما شهروندان با این تصور که امواج دکل ها مضرست اجازه نصب نمی دهند، - ایسنا/فارس مدیرعامل مخابرات فارس گفت: در چند نقطه شهر شیراز مشکل آنتن دهی داریم و نیاز است که دکل تقویت آنتن نصب شود اما شهروندان با این تصور که امواج دکل ها مضرست اجازه نصب نمی دهند، حال آنکه این تصور درستی نیست.

فرشید ایزدی چهارشنبه 24 فروردین در یک کنفرانس خبری که در راستای سلسله نشست های مدیران پاسخگو برگزار شد، گفت: به منظور حل مشکل آنتن دهی تلفن همراه در شیراز، مجوز نصب 38 دکل در این شهر از سوی شهرداری صادر شده که امیدواریم با نصب آنها مشکل آنتن دهی در برخی نقاط شیراز حل شود.

او افزود: در چند نقطه شهر مشکل آنتن دهی داریم و نیاز است که دکل تقویت آنتن نصب شود اما شهروندان به دلیل اینکه امواج این دکل ها را خطرناک می دانند اجازه نصب آنها را نمی دهند.

مدیرعامل مخابرات فارس ادامه داد: سال گذشته در استان حدود 34 هزار تلفن ثابت دایر کردیم که هم اینک تعداد کل تلفن های ثابت فعال این استان به یک میلیون و 580 هزار شماره رسیده است.

به گفته ایزدی، همچنین تاکنون 271 کیلومتر فیبرنوری برون شهری در استان اجرا شده که بخش عمده آن تحت عنوان پروژه توسعه خدمات اجباری از طرف دولت ابلاغ و توسط اپراتورها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل تلفن همراه نیازمند توسعه دکل های مخابراتی هستیم

برای رفع مشکل تلفن همراه نیازمند توسعه دکل های مخابراتی هستیم