مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-13اجتماعي

71 کودک کار در ایلام ساماندهی شد


سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام گفت: 71 کودک کار در سال گذشته در این استان شناسایی و ساماندهی شده و از خدمات این اداره کل بهره مند شده اند.

- حسین نورعلیوند در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کودکان از طریق مرکز حمایتی، آموزشی کودک و خانواده (روزانه) و همچنین واحد کودکان کار و خیابان(شبانه روزی) شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 64 نفر از طریق مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده(روزانه) شناسایی شده اند ادامه داد: از مجموع این کودکان 26 نفر آنها که به سن 18سال رسیدند ترخیص شدند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان ایلام ادامه داد:30 نفر از خانواده های این کودکان از طریق پرداخت سرمایه اولیه کار به خانواده های آنان توانمندسازی شده اند.

نورعلیوند به خدمات واحد کودکان کار و خیابان( شبانه روزی) اشاره کرد و گفت: در این مرکز نیز هفت نفر پذیرش که از این تعداد 6 نفر ترخیص و از حمایتهای مالی و توانمندسازی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه این کودکان با سن بین پنج تا 18 سال به دلایل مختلف بدسرپرستی، بی سرپرستی و فقر مالی اقدام به کار کرده یا به کار واداشته شده اند، تصریح کرد: شناسایی این کودکان با هدف توانمندسازی خانواده های آنها و بازگشت به محیط تحصیلی، مداخلات مشاوره و مددکاری به خانواده ها برای کاهش آسیب های مورد تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 کودک کار در ایلام ساماندهی شد

71 کودک کار در ایلام ساماندهی شد