مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-05سياسي

لزوم پیگیری برای تخصیص اعتبارات تکمیل مرکز جامع سرطان قم


استاندار قم با تاکید بر پیگیری جدی و جهادی برای راه اندازی مرکز جامع سرطان استان، تکمیل و راه اندازی این مرکز را نیازمند مشارکت و کمک های ویژه خیرین و دولت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه بررسی روند ساخت و راه اندازی مرکز جامع سرطان استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به سابقه این پروژه و پیگیری های صورت گرفته برای آماده سازی آن گفت: در سفر ریاست جمهوری به قم، اعتبار خوبی برای این مرکز مصوب شد.

استاندار قم با تاکید بر لزوم پیگیری برای تخصیص به موقع منابع و اعتبارات مالی مورد نیاز پروژه، گفت: دستگاه های متولی باید با پیگیری های جدی و جهادی خود، موانع و مشکلات پیش روی این طرح را مرتفع نمایند.

شاهچراغی با تقدیر از نقش خیرین در توسعه زیرساخت های درمانی استان، ادامه داد: بخش دولتی نیز باید با تمام توان سهم خود را برای اجرایی شدن این پروژه بکار گرفته تا ان شاالله با کمک و همیاری خیرین، شاهد تکمیل و بهره برداری از این مرکز مهم و حیاتی برای بیماران سرطانی باشیم.

مرکز جامع سرطان قم که در قالب طرح ملی آمایش سرزمینی مراقبت از سرطان در ایران اجرا می شود از جمله پروژه های مهم استان است که در محل بیمارستان شهید بهشتی و با سرمایه گذاری و مشارکت خیرین و منابع دولتی اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری برای تخصیص اعتبارات تکمیل مرکز جامع سرطان قم

لزوم پیگیری برای تخصیص اعتبارات تکمیل مرکز جامع سرطان قم