مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:522022-03-29سياسي

قانون و مدیر ناکارآمد از دلایل بروز مشکلات است/روستاها ظرفیت ثروت آفرینی دارند


نماینده مردم شیراز و زرقان و رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس، فرآیند انتصاب مدیران را نامناسب ارزیابی و تاکید کرد که عمده مشکلات به واسطه انتخاب سیاسی مدیر و نبود دقت کافی در به کارگیری کارمندان در دستگاه های دولتی یا قوانین ناکارآمد باز می گردد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان و رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس، فرآیند انتصاب مدیران را نامناسب ارزیابی و تاکید کرد که عمده مشکلات به واسطه انتخاب سیاسی مدیر و نبود دقت کافی در به کارگیری کارمندان در دستگاه های دولتی یا قوانین ناکارآمد باز می گردد.

علیرضا پاکفطرت سه شنبه 9 فروردین در جلسه شورای اداری بخش ارژن، با تاکید بر اینکه فضای خوبی برای کار کردن و خدمت به مردم با هماهنگی و همکاری سه قوه در کشور وجود دارد، بیان کرد: دولت، دستگاه قضا و مجلس شورای اسلامی با هم هماهنگ و متحد هستند تا به جای چوب لای چرخ گذاشتن بتوانند با کار و تلاش تمام مشکلات را حل کنند.

پاکفطرت در رابطه با الگوی مدیریتی کشور ژاپن در به کارگیری مدیران و کارمندان دولتی، گفت: در این کشور نحوه جذب و ارتقاء جایگاه شغلی بر اساس تخصص، تجربه و گذراندن سلسله مراتب مدیریتی است که انتظار می رود مجلس شورای اسلامی در زمینه انتخاب مدیران و نحوه انتصابات یک ضابطه بنویسد و به عنوان قانون آن را تصویب و به دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون و مدیر ناکارآمد از دلایل بروز مشکلات است/روستاها ظرفیت ثروت آفرینی دارند

قانون و مدیر ناکارآمد از دلایل بروز مشکلات است/روستاها ظرفیت ثروت آفرینی دارند