مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 20:472022-03-28بين الملل

امضای توافق همکاری منامه-تل آویو در حاشیه نشست النقب


وزیران خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست شش جانبه امروز در النقب در سرزمین های اشغالی توافقنامه همکاری بین دو طرف را امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و عبداللطیف الزیانی همتای بحرینی خود در حاشیه نشست النقب توافقنامه ای را برای همکاری های آتی بین تل آویو و منامه امضا کردند.

پایگاه خبری تایمز اسراییل نوشت: لاپید و الزیانی توافق چارچوب همکاری را در حاشیه نشست النقب برای همکاری آتی بین دو طرف امضا کردند و وزراتخانه های خارجه اسراییل و بحرین برای هدایت این همکاری ها تلاش خواهند کرد.

لاپید در توییتر درباره نشست النقب که امروز بین وزیران خارجه رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر، بحرین، امارات و مغرب برگزار شد، گفت: این نشست بین ما چیزی است که مردم فکر می کردند نمی تواند اتفاق بیفتد، اما اشتباه می کردند.

این اتفاق افتاد زیرا ما به آن ایمان داشتیم، این اتفاق افتاد زیرا این چشم اندازی است که ما برای آینده منطقه خود در نظر گرفتیم.

وی افزود: شب گذشته تصمیم گرفتیم اجلاس النقب را به یک مجمع دائمی تبدیل کنیم و با همکاری نزدیکترین دوستمان، ایالات متحده، امروز درها را به روی مردم منطقه از جمله فلسطینی ها باز کردیم تا به آنها پیشنهاد کنیم مسیر ترور و ویرانی را جایگزین کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافق همکاری منامه-تل آویو در حاشیه نشست النقب

امضای توافق همکاری منامه-تل آویو در حاشیه نشست النقب