مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:322022-03-27بين الملل

روسیه جمهوری آذربایجان را به نقض آتش بس در قره باغ متهم کرد


مسکو جمهوری آذربایجان را به نقض توافق آتش بس با ورود به منطقه ماموریت حافظ صلح روسیه در منطقه قره باغ کوهستانی متهم کرد، این اولین باری است که روسیه به طور علنی مسئولیت نقض توافق 2020 را متوجه آذربایجان کرده است.

- مسکو جمهوری آذربایجان را به نقض توافق آتش بس با ورود به منطقه ماموریت حافظ صلح روسیه در منطقه قره باغ کوهستانی متهم کرد، این اولین باری است که روسیه به طور علنی مسئولیت نقض توافق 2020 را متوجه آذربایجان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع روسیه همچنین نیروهای جمهوری آذربایجان را به استفاده از پهپادهای ساخت ترکیه برای حمله به نیروهای قره باغ متهم کرد و وزارت خارجه روسیه نسبت به تنش ها در منطقه ابراز نگرانی شدید کرد.

اما وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با ابراز تاسف از بیانیه یکجانبه وزارت دفاع روسیه که حقیقت را منعکس نمی کند، گفت: جمهوری آذربایجان حتی یک ماده از توافق آتش بس را نقض نکرده است.

این وزارتخانه اعلام کرد وزرای دفاع دو کشور در مورد وضعیت منطقه بحث و تبادل نظر کردند و طرف آذربایجانی اعلام کرد که در حال شفاف سازی مواضع و محل استقرار نیروهای مسلح خود در میدان است و ارمنستان را به تلاش برای تحریک و عدم خروج نیروها از قره باغ متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه جمهوری آذربایجان را به نقض آتش بس در قره باغ متهم کرد

روسیه جمهوری آذربایجان را به نقض آتش بس در قره باغ متهم کرد