مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-21بين الملل

آمریکا موشک های رهگیر بیشتری به عربستان فرستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از حمله گسترده موشکی و پهپادی ارتش یمن به تأسیسات راهبردی سعودی در پی تجاوزهای ائتلاف سعودی به خاک یمن، - پس از آنکه مقامات سعودی به آمریکا هشدار دادند ذخایر پدافند این کشور رو به اتمام است، واشنگتن موشک های رهگیر بیشتری به عربستان فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از حمله گسترده موشکی و پهپادی ارتش یمن به تأسیسات راهبردی سعودی در پی تجاوزهای ائتلاف سعودی به خاک یمن، آمریکا به درخواست کمک عربستان پاسخ مثبت داد.

بنا بر گزارش امروز (دوشنبه) روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال ، مقامات ارشد آمریکایی خبر دادند که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا تعداد قابل توجهی موشک رهگیر سامانه پاتریوت را در ماه گذشته به عربستان سعودی منتقل کرده و به درخواست ریاض برای فروش و تأمین مجدد تجهیزات پاسخ مثبت داده است.

واشنگتن پست در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام در سایه کمرنگ شدن روابط دو طرف صورت گرفته، به نقل از یکی از مقامات یادشده اضافه کرد که انتقال موشک های پاتریوت به منظور اطمینان یافتن از این موضوع بوده که عربستان سعودی برای دفع حملات پهپادی و موشکی ارتش یمن مهمات کافی در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا موشک های رهگیر بیشتری به عربستان فرستاد

آمریکا موشک های رهگیر بیشتری به عربستان فرستاد