مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-12سياسي

توضیح بنیاد مسکن در خصوص مشکلات مردم روستای عمله سیف


مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در خصوص مشکلات جمعی از مردم روستای عمله سیف شهرستان شوش که امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کرده بودند توضیحاتی ارایه کرد.

- توضیح بنیاد مسکن در خصوص مشکلات مردم روستای "عمله سیف" ایسنا/خوزستان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در خصوص مشکلات جمعی از مردم روستای عمله سیف شهرستان شوش که امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کرده بودند توضیحاتی ارایه کرد.

حسین جنتی در خصوص تجمع امروز،21 اسفندماه اهالی روستای عمله سیف شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روستای عمله سیف از توابع شهرستان شوش است و زمین هایی از چند سال پیش در آن منطقه که منابع ملی بودند وجود داشت که باید به مردم واگذار می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این زمین ها حدود 500 قطعه هستند، افزود: این زمین ها ابتدا 300 قطعه بودند و مردم، مقداری نسبت به وضعیت کاربری های این زمین ها اعتراض داشتند.

با هماهنگی هایی که در کمیسیون تغییر کاربری انجام شد، نهایتا به 500عه زمین افزایش پیدا کرد که این موضوع مطابق درخواست خود مردم بود.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه زمین ها آماده واگذاری هستند، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته، جلسه ای با اهالی این روستا و فرماندار شوش داشتیم و از درخواست های مردم مطلع شدیم و با دفتر مرکزی و سایر مراکز مربوطه، هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح بنیاد مسکن در خصوص مشکلات مردم روستای عمله سیف

توضیح بنیاد مسکن در خصوص مشکلات مردم روستای عمله سیف