مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-08ورزشي

افشاگری رسانه ایتالیایی از رونالدو ؛ کریستیانو در یوونتوس هم بی مسئولیت بود


رسانه ایتالیایی در واکنش به اخبار منتشر شده علیه رونالدو ، گزارشی منتشر کرد که این بازیکن در یوونتوس نیز رفتاری مشابه بازی با منچسترسیتی به نمایش گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رونالدو امروز به تمرینات منچستریونایتد بازگشت ولی عدم حضور او در کنار تیم در بازی مقابل منچسترسیتی به سوژه بزرگ رسانه ها بدل شد.

رونالدو پس از اینکه متوجه شد در بازی مقابل منچسترسیتی قرار است روی نیمکت بنشیند، تیم را به مقصد پرتغال ترک کرد و حاضر نشد در کنار تیم بماند.

این موضوع با واکنش شدید رسانه های انگلیسی همراه شد و حالا رسانه ایتالیایی در گزارشی عنوان کرد که او در یوونتوس نیز 5 بار متفاوت این کار را تکرار کرده است.

فوتبال ایتالیا در ادامه واکنش ها به رونالدو نسبت به ترک تیم و سفر به پرتغال، 5 نمونه از رونالدو در زمان حضور این بازیکن در باشگاه یوونتوس پرده برداشت.

سایت فوتبال ایتالیا نوشت: کریستیانو رونالدو به پرتغال سفر کرد به جای اینکه در کنار هم تیمی هایش بازی دربی شهر منچستر را ببینید.

این کار او ، دیگر بازیکنان را شدیدا ناامید کرد.

ستاره 37 ساله پرتغالی البته نمونه های مشابهی نیز دارد.

او چندین مرتبه در زمان حضورش در باشگاه یوونتوس به دلیل از دست دادن ترکیب اصلی تیم را رها کرد و عدم حس مسئولیت خود را به رخ کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری رسانه ایتالیایی از رونالدو ؛ کریستیانو در یوونتوس هم بی مسئولیت بود

افشاگری رسانه ایتالیایی از رونالدو ؛ کریستیانو در یوونتوس هم بی مسئولیت بود