مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-08دانش

برگزاری بیش از 1000 فعالیت فرهنگی دانشگاه تهران در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد با اشاره به برگزاری فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه گفت: - معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری بیش از 1000 فعالیت فرهنگی دانشجویی در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز برگزار شد با اشاره به برگزاری فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه گفت: در سال جاری بیش از هزار فعالیت فرهنگی به صورت دانشجویی و دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 420 نشریه فعال دانشجویی، 62 واحد تشکل اسلامی دانشجوی و 45 کانون فرهنگی و 220انجمن علمی در دانشگاه تهران فعال هستند و توسط دانشجویان اداره می شوند.

بهرامی احسان اضافه کرد؛ اگر چه فرآیند آموزشی به صورت مجازی بود، اما دانشگاه تهران شاهد فعالیت های زیادی از سوی دانشجویان در سطوح مختلف تحصیلی بود.

وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی از ماه گذشته درسطح اساتید آغاز شده و فردا سومین برنامه این کرسی ها برگزار می شود و بخش دانشجویی آن از سال آینده اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 1000 فعالیت فرهنگی دانشگاه تهران در سال جاری

برگزاری بیش از 1000 فعالیت فرهنگی دانشگاه تهران در سال جاری