مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-05ورزشي

کمک های مالی به هیأت ها شفاف شود/ اهالی ورزش در هرمزگان تکریم شوند


فریدون الهامی از مربیان مطرح والیبال کشورمان گفت: عدم توزیع عادلانه منابع مالی بین هیأت ها سبب آزرده خاطرشدن اهالی ورزش شده و باید میزان کمک ها به هیأت ها در سال های اخیر شفاف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون الهامی از مربیان برجسته و ملی والیبال کشورمان در اظهارنظری رسانه ای درباره چشم انداز آینده ورزش هرمزگان بیان داشت: مدیرکل پیشین ورزش و جوانان هرمزگان چند اشتباه تاکتیکی داشت که بررسی آنها می تواند در افق پیش روی ورزش هرمزگان موثر بوده و مانع از فرصت سوزی ها در آینده شود.

وی افزود: در سال های اخیر اغلب نیروهایی که دارای توانمندی و سوابق مدیریتی بودند با رفتاری ناشایست برکنار شدند و تاثیر منفی این برکناری ها بر کیفیت فعالیت های ورزشی استان خودنمایی کرده است.

این مربی باسابقه کشورمان با بیان این که عدم توزیع عادلانه منابع مالی بین هیأت ها و ادارات شهرستان ها، مهندسی انتخابات هیأت های ورزشی، نداشتن برنامه بلند مدت، رفتار ناشایست با پرسنل و نارضایتی جامعه ورزش سبب آزرده خاطرشدن اهالی ورزش در هرمزگان شده است، عنوان داشت: وعده های توخالی به روستاها و بخش ها، برگشت اعتبارات به خزانه دولت بدلیل بی مدیریتی ، توقیف خودروهای اداری بدلیل بدهی به پیمانکار و نداشتن برنامه جامع بلند مدت قسمتی از ضعف مدیریتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مالی به هیأت ها شفاف شود/ اهالی ورزش در هرمزگان تکریم شوند

کمک های مالی به هیأت ها شفاف شود/ اهالی ورزش در هرمزگان تکریم شوند