مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 01:322022-02-27ورزشي

تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق


بارسلونا در هفته بیست و ششم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به یک پیروزی باارزش رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارسلونا بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر شاگردان ژژاوی به پایان رسید.

بارسلونا در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و با ارائه یک بازی بدون نقص، علاوه بر کسب یک پیروزی باارزش مقابل حریف سرسختی مثل بیلبائو، پس از پنج بازی بالاخره موفق به ثبت کلین شیت شدند.

در این دیدار ابتدا اوبامیانگ، مهاجم جدید بارسلونا از توپ برگشتی که به تیرک دروازه خورده بود استفاده کرد و در شلوغی محوطه گل نخست بارسا را در دقیقه 37 به ثمر رساند.

گل دوم بارسلونا هم در دقیقه 73 با شوت زیبای عثمان دمبله از زاویه بسته به ثمر رسید تا دو هم تیمی سابق در دورتموند که آمار فوق العاده ای در آن تیم داشتند، موفق به گل زنی شوند و هواداران بارسلونا را به آینده بهتر خط حمله شان امیدوار کنند.

بازی تا دقایق پایانی با همین نتیجه پیگیری شد تا این که لوک دی یونگ و ممفیس دی پای، دو بازیکن هلندی بارسلونا در دقایق 90 و 94 با پاس گل های عثمان دمبله ضربه سوم و چهارم را به اتلتیک بیلبائو وارد کردند تا یک پیروزی دلچسب برای ژاوی و شاگردانش رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق

تداوم روزهای خوب بارسلونا با درخشش دورتموندی های سابق