مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-27ورزشي

قلعه نویی: نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم


سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ما نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم چون برای ما فینال است و اگر می خواهیم در جدول همین ثبات را داشته باشیم و عقب تر نیفتیم نیاز داریم که این سه امتیاز بازی را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: وقتی با تیم صنعت نفت بازی می کنید یک حس خوبی دارید، حسی که می دانید فوتبال خوبی بازی می کنند از قدیم الایام، از جام تخت جمشید بگیر تا زمان آقای قاسم پور و برزگری و .

همیشه مردم فوتبال صنعت نفت را دوست داشتند.

وی افزود: امسال هم همینجوری هست، یک تیم بسیار خوب، جوان و باتجربه فوتبال را خیلی خوب بازی می کنند، مربی بسیار خوبی هم دارند که مربیان جوان و برانگیزه و بسیار خوبی هستند.

قلعه نویی اطهار کرد: ما نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم چون برای ما فینال است و اگر می خواهیم در جدول همین ثبات را داشته باشیم و عقب تر نیفتیم نیاز داریم که این سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: تیم ما هم از نظر روحی روانی و بازی خوبی که جلوی پرسپولیس انجام داد هرچند مزد زحمات مان را نگرفتیم ولی آماده بازی هستیم که بتوانیم با یک بازی خوب و روان بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی: نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم

قلعه نویی: نیاز داریم که فینال فردا را حتما ببریم