مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 07:122022-02-26ورزشي

پول های بی حساب و کتاب، خرج CAS!


در دادگاه عالی ورزش پرونده هایی مربوط به فوتبال ایران تشکیل می شود که فقط هزینه به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاه عالی ورزش (CAS) مکانی است که به عنوان بالاترین نهاد قضایی ورزشی به آن مراجعه می شود اما در ایران سال هاست که رویه متفاوت شده و اهدافی غیراز منافع فوتبال ایران، دلیل مراجعه به این دادگاه شده است.

وقتی رای یک پرونده قضایی صادر می شود، کسی که احساس می کند حقش را نتوانسته بگیرد، سعی می کند با استدلال های قانونی جدید، در مرجعی بالاتر پرونده را پیگیری کند تا شاید رای به سودش صارد شود اما باید ادله مورد قبول دادگاه را فراهم کند.

عقل حکم می کند که با توجه به هزینه های دادرسی در مرجع بالاتر، اگر واقعا ادله مستدل فراهم شده و انتظار می رود که نظر دادگاه را تغییر دهد، به مرجع بالاتر مراجعه شود اما بررسی پرونده های فوتبال ایران نشان می دهد که داستان در ایران کمی متفاوت است.

در پرونده های بین المللی، وقتی باشگاه های ایرانی محکوم می شوند، با علم به اینکه این محکومیت قانونی بوده، صرفا برای خرید زمان، پرونده را به CAS می برند تا شاید چند ماه از ضرب الاجل پرداخت پول در امان باشند.

این کار شاید در ظاهر کار بدی تلقی نشود اما وقتی می دانیم که باشگاه مذکور با علم به اینکه باز هم محکوم خواهد شد و صرفا برای خرید زمان به CAS رفته و هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول های بی حساب و کتاب، خرج CAS!

پول های بی حساب و کتاب، خرج CAS!